On the Evaluation of Effectiveness of eLearning and Blended Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F21%3A50017960" target="_blank" >RIV/62690094:18450/21:50017960 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-33-4909-4_18" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-981-33-4909-4_18</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-33-4909-4_18" target="_blank" >10.1007/978-981-33-4909-4_18</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On the Evaluation of Effectiveness of eLearning and Blended Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Currently, the development of information and communication technology is influenced by versatile information and increases the potential to analyze the information through digital technologies. Most of the learners utilize ICT as a tool to get enhanced vision in their carrier. The use of multimedia in teaching and learning is examined to explore research. The effectiveness of teaching is dealt with interactive teaching and the use of eLearning. In order to obtain the relationship between the students and teachers, ICT will be a better platform. This research work presents an analysis of issues in educational process and its effectiveness and provides possible solutions for eLearning to increase the effectiveness in face-to-face teaching learning process.
Název v anglickém jazyce
On the Evaluation of Effectiveness of eLearning and Blended Learning
Popis výsledku anglicky
Currently, the development of information and communication technology is influenced by versatile information and increases the potential to analyze the information through digital technologies. Most of the learners utilize ICT as a tool to get enhanced vision in their carrier. The use of multimedia in teaching and learning is examined to explore research. The effectiveness of teaching is dealt with interactive teaching and the use of eLearning. In order to obtain the relationship between the students and teachers, ICT will be a better platform. This research work presents an analysis of issues in educational process and its effectiveness and provides possible solutions for eLearning to increase the effectiveness in face-to-face teaching learning process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Lecture Notes in Electrical Engineering book series (LNEE, volume 733)
ISBN
978-981-334-908-7
ISSN
1876-1100
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
255-262
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Singapore
Místo konání akce
Coimbatore, Indie
Datum konání akce
21. 10. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—