Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie implementace Blended Learning na Fakultě Informatiky a Managementu Univerzity Hradec Králové

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001320" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Strategies of Implementing Blended Learning Courses at the Faculty of Informatics and Management University of Hradec Králové

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many universities think about ITC implementation into educational process to improve the quality of the offered education. A lot of faculties and departments have stepped towards checking out possibilities and threats of e-learning in university education. The contribution deals with the six-year experience of the Faculty of Informatics and Management in developing and delivering e-courses. Due to high quality of implementation methodology of e-learning courses and the instructors/teachers' continuing education, nowadays, almost half of all faculties exploit the opportunities offered in e-learning combined with the classical contact form.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategies of Implementing Blended Learning Courses at the Faculty of Informatics and Management University of Hradec Králové

  • Popis výsledku anglicky

    Many universities think about ITC implementation into educational process to improve the quality of the offered education. A lot of faculties and departments have stepped towards checking out possibilities and threats of e-learning in university education. The contribution deals with the six-year experience of the Faculty of Informatics and Management in developing and delivering e-courses. Due to high quality of implementation methodology of e-learning courses and the instructors/teachers' continuing education, nowadays, almost half of all faculties exploit the opportunities offered in e-learning combined with the classical contact form.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F04%2F2140" target="_blank" >GA406/04/2140: KNOMEDIAS - Management znalostí při podpoře činností vzdělávací instituce</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The know-how hub for blended learning and media didactics - 6th International Conference on New Educational Environments

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    6

  • Název nakladatele

    Berne University of Applied Sciences

  • Místo vydání

    Berne

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku