Strategie implementace Blended Learning na Fakultě Informatiky a Managementu Univerzity Hradec Králové
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001320" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001320 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Strategies of Implementing Blended Learning Courses at the Faculty of Informatics and Management University of Hradec Králové
Popis výsledku v původním jazyce
Many universities think about ITC implementation into educational process to improve the quality of the offered education. A lot of faculties and departments have stepped towards checking out possibilities and threats of e-learning in university education. The contribution deals with the six-year experience of the Faculty of Informatics and Management in developing and delivering e-courses. Due to high quality of implementation methodology of e-learning courses and the instructors/teachers' continuing education, nowadays, almost half of all faculties exploit the opportunities offered in e-learning combined with the classical contact form.
Název v anglickém jazyce
Strategies of Implementing Blended Learning Courses at the Faculty of Informatics and Management University of Hradec Králové
Popis výsledku anglicky
Many universities think about ITC implementation into educational process to improve the quality of the offered education. A lot of faculties and departments have stepped towards checking out possibilities and threats of e-learning in university education. The contribution deals with the six-year experience of the Faculty of Informatics and Management in developing and delivering e-courses. Due to high quality of implementation methodology of e-learning courses and the instructors/teachers' continuing education, nowadays, almost half of all faculties exploit the opportunities offered in e-learning combined with the classical contact form.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F04%2F2140" target="_blank" >GA406/04/2140: KNOMEDIAS - Management znalostí při podpoře činností vzdělávací instituce</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The know-how hub for blended learning and media didactics - 6th International Conference on New Educational Environments
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
6
Název nakladatele
Berne University of Applied Sciences
Místo vydání
Berne
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—