Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tools for Evaluating Students' Work in an Interactive (Open) Virtual Space: Case Study of an eLearning Course in an International Network of Universities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119028" target="_blank" >RIV/00216208:11690/11:10119028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tools for Evaluating Students' Work in an Interactive (Open) Virtual Space: Case Study of an eLearning Course in an International Network of Universities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents a brief analysis of changes in educational practices associated with the "third role" of higher education institutions (HEIs) that are occurring not only at an institutional level, but also within the learning process taking place at lower levels (individual, course, program) and could be effectively combined with the introduction of eLearning methodologies into teaching that stress the social aspects of learning. Teaching in the open space provides the opportunity to use active forms of teaching / learning and creates conditions for social learning. Conceptual and practical shifts would also involve methods of assessment to justify their benefits and stress certain qualities in higher education (HE). Based on these theoretical considerations, practical experience with the eLearning course "Multiple Perspectives on Globalization and Sustainable Development" operated as part of the international Virtual Campus for Sustainable Development (VCSE) eLearning program is

  • Název v anglickém jazyce

    Tools for Evaluating Students' Work in an Interactive (Open) Virtual Space: Case Study of an eLearning Course in an International Network of Universities

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents a brief analysis of changes in educational practices associated with the "third role" of higher education institutions (HEIs) that are occurring not only at an institutional level, but also within the learning process taking place at lower levels (individual, course, program) and could be effectively combined with the introduction of eLearning methodologies into teaching that stress the social aspects of learning. Teaching in the open space provides the opportunity to use active forms of teaching / learning and creates conditions for social learning. Conceptual and practical shifts would also involve methods of assessment to justify their benefits and stress certain qualities in higher education (HE). Based on these theoretical considerations, practical experience with the eLearning course "Multiple Perspectives on Globalization and Sustainable Development" operated as part of the international Virtual Campus for Sustainable Development (VCSE) eLearning program is

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: ?Návrh aktualizovaných výukových modelů, rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí (?E-V-Learn?)?</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 10TH EUROPEAN CONFERENCE ON E-LEARNING

  • ISBN

    978-1-908272-22-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    166-176

  • Název nakladatele

    ACADEMIC CONFERENCES LTD, CURTIS FARM, KIDMORE END, NR READING, RG4 9AY, ENGLAND

  • Místo vydání

    Velká Británie

  • Místo konání akce

    Brighton

  • Datum konání akce

    10. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000300244000021