Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Indicators for Reflection of Learning Processes in Sustainability Oriented Regional Networks of Cooperation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119034" target="_blank" >RIV/00216208:11690/11:10119034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www2.leuphana.de/3lensus/uploads/media/Multi-Actor_Learning_FINAL.pdf" target="_blank" >http://www2.leuphana.de/3lensus/uploads/media/Multi-Actor_Learning_FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Indicators for Reflection of Learning Processes in Sustainability Oriented Regional Networks of Cooperation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article reflects the main principles and advantages of regional cooperation among different institutions in a participatory learning process aimed at positive environmental and social change, with specific attention paid to the role of universities that are the leading partners in this cooperation. It presents experience that can be built upon in a further evaluation of such regional cooperation and introduces indicators for evaluating the learning processes necessary for the long-term success of sustainable development initiatives were taken.

  • Název v anglickém jazyce

    Indicators for Reflection of Learning Processes in Sustainability Oriented Regional Networks of Cooperation

  • Popis výsledku anglicky

    The article reflects the main principles and advantages of regional cooperation among different institutions in a participatory learning process aimed at positive environmental and social change, with specific attention paid to the role of universities that are the leading partners in this cooperation. It presents experience that can be built upon in a further evaluation of such regional cooperation and introduces indicators for evaluating the learning processes necessary for the long-term success of sustainable development initiatives were taken.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: ?Návrh aktualizovaných výukových modelů, rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí (?E-V-Learn?)?</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Multi-Actor Learning for Sustainable Regional Development in Europe: A Handbook of Best Practice.

  • ISBN

    978-1-908105-33-2

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    47-80

  • Počet stran knihy

    343

  • Název nakladatele

    Grosvenon House Publishing. Ltd.

  • Místo vydání

    Guildford, UK

  • Kód UT WoS kapitoly