Indicators for Reflection of Learning Processes in Sustainability Oriented Regional Networks of Cooperation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119034" target="_blank" >RIV/00216208:11690/11:10119034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www2.leuphana.de/3lensus/uploads/media/Multi-Actor_Learning_FINAL.pdf" target="_blank" >http://www2.leuphana.de/3lensus/uploads/media/Multi-Actor_Learning_FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Indicators for Reflection of Learning Processes in Sustainability Oriented Regional Networks of Cooperation
Popis výsledku v původním jazyce
The article reflects the main principles and advantages of regional cooperation among different institutions in a participatory learning process aimed at positive environmental and social change, with specific attention paid to the role of universities that are the leading partners in this cooperation. It presents experience that can be built upon in a further evaluation of such regional cooperation and introduces indicators for evaluating the learning processes necessary for the long-term success of sustainable development initiatives were taken.
Název v anglickém jazyce
Indicators for Reflection of Learning Processes in Sustainability Oriented Regional Networks of Cooperation
Popis výsledku anglicky
The article reflects the main principles and advantages of regional cooperation among different institutions in a participatory learning process aimed at positive environmental and social change, with specific attention paid to the role of universities that are the leading partners in this cooperation. It presents experience that can be built upon in a further evaluation of such regional cooperation and introduces indicators for evaluating the learning processes necessary for the long-term success of sustainable development initiatives were taken.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: ?Návrh aktualizovaných výukových modelů, rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí (?E-V-Learn?)?</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Multi-Actor Learning for Sustainable Regional Development in Europe: A Handbook of Best Practice.
ISBN
978-1-908105-33-2
Počet stran výsledku
34
Strana od-do
47-80
Počet stran knihy
343
Název nakladatele
Grosvenon House Publishing. Ltd.
Místo vydání
Guildford, UK
Kód UT WoS kapitoly
—