Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119040" target="_blank" >RIV/00216208:11690/11:10119040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka v otevřeném prostoru poskytuje příležitost k využití aktivních forem výuky/učení a vytváří podmínky k sociálnímu učení. Výstupy takto založených procesů učení lze ovšem obtížně hodnotit pomocí standardních nástrojů, například online testování. Autoři ukazují, jak lze prakticky uplatnit pedagogickou zásadu, že edukační cíle, metody a prostředí pro výuku, a postupy hodnocení musí být ve vzájemném souladu. Analyzují metodu hodnocení studentských přístupů k učení využívající standardizovaná dotazníková šetření a srovnávají ji s dalšími možnostmi sledování procesů učení v elektronickém prostředí. Ukazují praktické zkušenosti s tímto typem hodnocení v rámci výuky v mezinárodní síti spolupráce VCSE.

  • Název v anglickém jazyce

    Processes of teaching and approaches to learning - evaluation of students work in wiki environment

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching in an open space provides an opportunity to use active forms of teaching / learning and creates conditions for social learning. However, results of such process-based teaching methods cannot be easily assessed by standard evaluation tools, suchas online testing. The authors demonstrate how the pedagogical principle, according to which educational objectives, methods, learning environments and assessment procedures must correspond with one another, can be applied in practice. They analyze a method of assessment focused on "students' approaches to learning", demonstrate it on the use of standardized questionnaires and describe its benefits in comparison with other evaluation tools. Practical experience with this type of assessment was gained through international cooperation in higher education within the international Virtual Campus for Sustainable Development (VCSE) network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: ?Návrh aktualizovaných výukových modelů, rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí (?E-V-Learn?)?</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník 7. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2011

  • ISBN

    978-80-210-5528-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    75-80

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    22. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku