Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza OER na UK a posuzování kvality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F19%3A10410267" target="_blank" >RIV/00216208:11690/19:10410267 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza OER na UK a posuzování kvality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie vymezuje pojem OER, přičemž se soustřeďuje na OER fungující na bázi wikisystémů; zároveň zkoumá obecné zajišťování kvality u OER, t.j. jaké jsou možnosti zajištění kvality s ohledem na vysokoškolské požadavky. Je zde navržen design výzkumu existujících otevřených vzdělávacích zdrojů na Univerzitě Karlově, přičemž pozornost je zaměřena na specifika jejich fungování, na analýzu jejich tvůrců a uživatelů, popř. komunit, které je provozují. Pozornost je věnována také tomu, zda je kvalita vyznačena, popř. jakými způsoby.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the OER at the Charles University and evaluating its quality

  • Popis výsledku anglicky

    The study defines the term OER, focusing on wikisystem-based OER. At the same time, it examines the general quality assurance of the OER, ie what are the quality assurance options with respect to higher education requirements. Design of research of existing open educational resources at Charles University is outlined. Attention is focused on specifics of OER functioning, analysis of actors that create, publish and/or use them, eventually of the communities that have responsibilites over them in a long term. Attention is also paid to whether the quality is highlighted and how.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000013" target="_blank" >TL02000013: Zajištění kvality otevřených vzdělávacích zdrojů: jak správně vytvářet a využívat volně dostupné studijní materiály</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    30

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    TAČR, program Éta

  • Verze