Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Towards a Keyword Extraction in Medical and Healthcare Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14110%2F17%3A00098096" target="_blank" >RIV/00216224:14110/17:00098096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15439/2017F351" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15439/2017F351</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15439/2017F351" target="_blank" >10.15439/2017F351</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Towards a Keyword Extraction in Medical and Healthcare Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Medical and healthcare study programmes cover various curricula consisting of many theoretically focused courses and clinical teaching training. Curriculum attributes usually contains thousands of requirements on the form of knowledge and skills which fully define a complete graduate profile. It is not humanly possible to go through the entire curriculum or to imagine how the individual courses, learning units, outcomes and branches of medicine are interrelated. This paper introduces an innovative analytical approach which helps to identify automatically the most frequent topics based on keyword extraction. Moreover, the transparent and clear webbased visualisation of achieved results is shown in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards a Keyword Extraction in Medical and Healthcare Education

  • Popis výsledku anglicky

    Medical and healthcare study programmes cover various curricula consisting of many theoretically focused courses and clinical teaching training. Curriculum attributes usually contains thousands of requirements on the form of knowledge and skills which fully define a complete graduate profile. It is not humanly possible to go through the entire curriculum or to imagine how the individual courses, learning units, outcomes and branches of medicine are interrelated. This paper introduces an innovative analytical approach which helps to identify automatically the most frequent topics based on keyword extraction. Moreover, the transparent and clear webbased visualisation of achieved results is shown in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30500 - Other medical sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Federated Conference on Computer Science and Information Systems (FedCSIS)

  • ISBN

    9788394625375

  • ISSN

    2325-0348

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    173-176

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000417412800027