Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F02%3A00007090" target="_blank" >RIV/00216224:14210/02:00007090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován výzkumu motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně a struktury motivace žáků druhého stupně základních škol (8. a 9. tříd) k učení z jejich vlastního pohledu i s ohledem na zjištění rozdílů mezi pohlavími. Dále jsme zkoumali, jak jsou rozloženy pozice žáků ve třídách a zda spolu souvisí pozice žáka podle vlivu a obliby. Jedním z cílů výzkumu bylo také zjistit, zda motivace žáků k učení souvisí s jejich sociální pozicí ve školní třídě.
Název v anglickém jazyce
The pupils`motivation to learn and their social position in the classroom
Popis výsledku anglicky
The paper informs about a research of pupils` motivation to learn and their social position in the classroom. We investigated the level and the structure of motivation of the second grade children (8-9 grades), we focused on their own perspective as wellas on the differences between sexes. We also investigated how the positions are distributed in the classrooms and whether the pupil`s position relates to his/her influence and popularity. One of the research goals was to explore whether the students` motivation to learn is related to their social position in the classroom.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Děti, mládež a rodiny v období transformace
ISBN
80-86598-36-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
234-240
Název nakladatele
Barrister&Principal
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Medlov
Datum konání akce
19. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—