Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F02%3A00007090" target="_blank" >RIV/00216224:14210/02:00007090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován výzkumu motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně a struktury motivace žáků druhého stupně základních škol (8. a 9. tříd) k učení z jejich vlastního pohledu i s ohledem na zjištění rozdílů mezi pohlavími. Dále jsme zkoumali, jak jsou rozloženy pozice žáků ve třídách a zda spolu souvisí pozice žáka podle vlivu a obliby. Jedním z cílů výzkumu bylo také zjistit, zda motivace žáků k učení souvisí s jejich sociální pozicí ve školní třídě.

  • Název v anglickém jazyce

    The pupils`motivation to learn and their social position in the classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The paper informs about a research of pupils` motivation to learn and their social position in the classroom. We investigated the level and the structure of motivation of the second grade children (8-9 grades), we focused on their own perspective as wellas on the differences between sexes. We also investigated how the positions are distributed in the classrooms and whether the pupil`s position relates to his/her influence and popularity. One of the research goals was to explore whether the students` motivation to learn is related to their social position in the classroom.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Děti, mládež a rodiny v období transformace

  • ISBN

    80-86598-36-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    234-240

  • Název nakladatele

    Barrister&Principal

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Medlov

  • Datum konání akce

    19. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku