Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F03%3A00019735" target="_blank" >RIV/00216224:14210/03:00019735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je dalším z dílčích výstupů tříletého projektu , který je zaměřen na poznání kultury české školy a na strategie jejího rozvoje. Na základě výpovědí ředitelů o hlavních skupinách aktérů ve školním životě jsme popsali kulturu české školy coby pedagogickou kulturu s více či méně výraznými akcenty na kulturu dospělých. V tomto příspěvku si ale také všímáme, že pohledy ředitelů jsou vzájemně výrazně rozdílné. Proto s využitím analýzy výpovědí ředitelů o prioritách jejich řídící práce pojmenovávámečtyři typy ředitelů a hledáme shody a rozdíly v jejich postojích k otázce na kom stojí kultura současné české školy?

  • Název v anglickém jazyce

    Whom Rests Czech school Culture On? (Head-teachers view)

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution is another partial outcome of a three-year-project aimed at the recognition of the culture of Czech schools and its development strategies. Based on the head-teachers evidence of the main groups of school life agents, we have describedthe culture of Czech schools as an educational culture with more or less significant accents on the culture of the adults. The below contribution shows, however, that the head-teachers opinions vary abundantly. This is why we analyse their comments on the priorities of their managing jobs in order to define four types of head-teachers, exploring the conformity or diversity in their attitudes to the question of whom rests todays Czech school culture on?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F01%2F1078" target="_blank" >GA406/01/1078: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání

  • ISBN

    80-7315-046-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-11

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku