Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00011516" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00011516 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto příspěvku bylo prozkoumat, jak se čeští ředitelé a učitelé staví k problematice otevřenosti škol.

  • Název v anglickém jazyce

    On the openness of schools towards parents and the public

  • Popis výsledku anglicky

    The authors struggled to find out whether people at our schools are disposed to school opening, and which chances or risks there are. So, our concern was the climate of opinions rather than the factual situation of the collaboration between Czech schoolsand local communities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F01%2F1077" target="_blank" >GA406/01/1077: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Řada pedagogická (U)

  • ISSN

    1211-6971

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    52 (2004)

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus