K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00011516" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00011516 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto příspěvku bylo prozkoumat, jak se čeští ředitelé a učitelé staví k problematice otevřenosti škol.
Název v anglickém jazyce
On the openness of schools towards parents and the public
Popis výsledku anglicky
The authors struggled to find out whether people at our schools are disposed to school opening, and which chances or risks there are. So, our concern was the climate of opinions rather than the factual situation of the collaboration between Czech schoolsand local communities.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F01%2F1077" target="_blank" >GA406/01/1077: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Řada pedagogická (U)
ISSN
1211-6971
e-ISSN
—
Svazek periodika
52 (2004)
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—