Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lidské zdroje, celoživotní učení a vzdělávání v pracovním a profesním kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00016545" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00016545 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lidské zdroje, celoživotní učení a vzdělávání v pracovním a profesním kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumy vážící se k otázkám vzdělávání dospělých v České republice v poslední době ukazují, že pracovní a profesní kontext je rozhodující determinantou motivace a participace na vzdělávání. Text tyto kontextuální proměnné rekapituluje a pojmenovává sílujejich vlivu na participaci dospělých na vzdělávání obecně na příkladu neformálního vzdělávání, a také ukazuje, jak se tyto vlivy mohou lišit u specifických skupin dospělých určených vzděláním, profesním zařazením, sektorem působení a pod. Empirická složka textu je založena na datech získaných dotazníkovým šetřením realizovaným v rámci projektu Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje (MPSV ČR).

  • Název v anglickém jazyce

    Human resources, lifelong learning and education in work-related and occupational context

  • Popis výsledku anglicky

    Recent research concerning adult education in the Czech Republic has shown that the crucial factor determinig motivation and participation in eduacation among adults is their job-related and occupational context. The text reviews the main variables of this context, also trying to idntify the strength of their impact on general adult participation in education on the example of non-formal education. It also shows how this impact may differ for specific groups of adult population defined by achieved levelof aducation, work position, occupational sector etc. The author relates some asúects of this variability to the broader social and economic situation in Czech Republic and to important conceptual and developmental documents with both local and international validity. The empirical component of the text is based on data from a questionnaire survey completed as part of the project &quot;Adult Education in Different Stages of the Life Cycle: priorities, opportunities and potential for dev

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J017%2F04-DP2" target="_blank" >1J017/04-DP2: Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, řada pedagogická

  • ISSN

    1211-6971

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2006

  • Číslo periodika v rámci svazku

    U 11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    27-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus