K řízení autoevaluace školy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00032509" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00032509 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K řízení autoevaluace školy.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o základních předpokladech a podmínkách řízení autoevaluace školy, všímá si kontextu, ve kterém byla autoevaluace uvedena do českého školství a s oporou o teorie změny naznačuje možné způsoby jejího zvládání.
Název v anglickém jazyce
On management of school sel-fevaluation.
Popis výsledku anglicky
The article deals with basic preconditions and principles of management of self-evaluation process in school. It deals with the context into which the self-evaluation was introduced into Czech schooling and points at possible ways of managing these processes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická revue
ISSN
1335-1982
e-ISSN
—
Svazek periodika
59
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—