Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students' Perception of Marking Criteria and Written Feedback on Essay Assignments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054591" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054591 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vnímanie hodnotiacich kritérií písomného prejavu žiakmi.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom tohto článku je zachytiť akým spôsobom žiaci stredných škôl vnímajú kritériá hodnotenia písomného prejavu a spätnú väzbu. Pomocou analýzy sme zistili rozdiely medzi žiakovým a učiteľovým vnímaním opodstatnenosti spätnej väzby, čo môže spôsobovať neefektívne rozvíjanie tejto zručnosti. Našim odporúčaním je, aby sa učitelia a žiaci prostredníctvom diskusia zhodli na spôsobe poskytovania spätnej väzby.

  • Název v anglickém jazyce

    Students' Perception of Marking Criteria and Written Feedback on Essay Assignments

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article was to explore students` perception of marking criteria and written feedback on essay assignments. The analysis of students` opinions revealed that discrepancy between student and teacher about aspects of feedback to writing,such as what writing features a teacher should respond to, or how a teacher should mark the essay assignments may cause miscommunication and ineffective teaching and learning. Therefore, the implication of this research recommends that the teachers incorporate classroom discussions on marking criteria in order to help their students understand how feedback is intended to improve their writing and why it is given in a particular way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TRANSCOM 2007: 7-th European conference of young research and science workers.

  • ISBN

    978-80-8070-697-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    81-84

  • Název nakladatele

    Žilina: University of Žilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku