Students' Perception of Marking Criteria and Written Feedback on Essay Assignments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054591" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054591 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vnímanie hodnotiacich kritérií písomného prejavu žiakmi.
Popis výsledku v původním jazyce
Cieľom tohto článku je zachytiť akým spôsobom žiaci stredných škôl vnímajú kritériá hodnotenia písomného prejavu a spätnú väzbu. Pomocou analýzy sme zistili rozdiely medzi žiakovým a učiteľovým vnímaním opodstatnenosti spätnej väzby, čo môže spôsobovať neefektívne rozvíjanie tejto zručnosti. Našim odporúčaním je, aby sa učitelia a žiaci prostredníctvom diskusia zhodli na spôsobe poskytovania spätnej väzby.
Název v anglickém jazyce
Students' Perception of Marking Criteria and Written Feedback on Essay Assignments
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article was to explore students` perception of marking criteria and written feedback on essay assignments. The analysis of students` opinions revealed that discrepancy between student and teacher about aspects of feedback to writing,such as what writing features a teacher should respond to, or how a teacher should mark the essay assignments may cause miscommunication and ineffective teaching and learning. Therefore, the implication of this research recommends that the teachers incorporate classroom discussions on marking criteria in order to help their students understand how feedback is intended to improve their writing and why it is given in a particular way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
TRANSCOM 2007: 7-th European conference of young research and science workers.
ISBN
978-80-8070-697-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
81-84
Název nakladatele
Žilina: University of Žilina
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—