Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Students` Perception of the Written Assessment (action research)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054594" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054594 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vnímanie hodnotenia písemného prejavu študentmi (akčný výskum)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá hodnotením písomného prejavu študentov gymnázií. Jedným z hlavných cieľov tohto príspevku je zmapovanie a porovnanie názorov študentov na hodnotenie a opravu písomného prejavu a na základe realizovaného výskumu ilustrovať a komentovať tieto názory a postoje. Predpokladáme, že práve toto subjektívne vnímanie ovplyvňuje ich schopnosť zdokonaľovať sa v danej oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Students` Perception of the Written Assessment (action research)

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article was to explore students` perception of marking criteria and written feedback on essay assignments. The analysis of students` opinions revealed that discrepancy between student and teacher about aspects of feedback to writing,such as what writing features a teacher should respond to, or how a teacher should mark the essay assignments may cause miscommunication and ineffective teaching and learning. Therefore, the implication of this research recommends that the teachers incorporate classroom discussions on marking criteria in order to help their students understand how feedback is intended to improve their writing and why it is given in a particular way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studia Paedagogica

  • ISBN

    978-80-210-4472-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    127-137

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku