The Students` Perception of the Written Assessment (action research)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054594" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054594 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vnímanie hodnotenia písemného prejavu študentmi (akčný výskum)
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá hodnotením písomného prejavu študentov gymnázií. Jedným z hlavných cieľov tohto príspevku je zmapovanie a porovnanie názorov študentov na hodnotenie a opravu písomného prejavu a na základe realizovaného výskumu ilustrovať a komentovať tieto názory a postoje. Predpokladáme, že práve toto subjektívne vnímanie ovplyvňuje ich schopnosť zdokonaľovať sa v danej oblasti.
Název v anglickém jazyce
The Students` Perception of the Written Assessment (action research)
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article was to explore students` perception of marking criteria and written feedback on essay assignments. The analysis of students` opinions revealed that discrepancy between student and teacher about aspects of feedback to writing,such as what writing features a teacher should respond to, or how a teacher should mark the essay assignments may cause miscommunication and ineffective teaching and learning. Therefore, the implication of this research recommends that the teachers incorporate classroom discussions on marking criteria in order to help their students understand how feedback is intended to improve their writing and why it is given in a particular way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Studia Paedagogica
ISBN
978-80-210-4472-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
127-137
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—