Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Student as a Self-Editor with the Teacher`s Effective Feedback

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054593" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054593 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Študent ako self-editor pomocou učiteľovej efektívnej spätnej väzby.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá chybami študenta v písomných prácach a poskytnutím spätnej väzby učiteľa na ne. Jedným z prvotných cieľov tohto príspevku je aj zmapovanie názorov mnohých lingvistov na chybu, ktoré sa postupne menia a stávajú sa liberálnejšími. V súčasnosti badať posun od priameho direktívneho opravovania chyby učiteľom viac k vytváraniu podmienok pre sebaopravu a teda zodpovednosť za opravu chyby sa presúva viac na samotného študenta.

  • Název v anglickém jazyce

    Student as a Self-Editor with the Teacher`s Effective Feedback

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the written mistakes of student and feedback that teacher provides for him/her. One of the main aims of this paper is to mention the opinions of many linguists about the correction of mistake which is becoming more liberal. At the present we can see a shift from the direct to indirect correction that provides more opportunities for self-correction and also moves the responsibility for the mistakes on a student.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta humanica: Multikultúrne aspekty edukácie v učiacej sa spoločnosti

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    č. 1-2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    137-139

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus