Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Oprava chyb v ústním projevu nejen z pohledu studentů učitelství cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50014543" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50014543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Oprava chyb v ústním projevu nejen z pohledu studentů učitelství cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje názory studentů na opravy chyb v procesu výuky cizích jazyků. Tyto názory odrážejí teoretické znalosti studentů získané v během studia didaktiky a jejich názory na opravy vlastních chyb i chyb, které udělali jejich spolužáci i učitelé. Údaje byly získány v rámci konkrétního výzkumného projektu realizovaného v roce 2017 a porovnány s výsledky výzkumu provedeného společností Gnutzmann &amp; Kiffe v roce 1993. Hlavním účelem těchto srovnání bylo vyhodnotit, jak byly tolerovány chyby v minulosti a jak jsou tolerovány v současné době.

  • Název v anglickém jazyce

    Correction of mistakes in oral expressionnot only from the point of view of students of foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents students´ opinions on error corrections in the process of foreign language teaching. Theses opinions reflect the students´ theoretical knowledge acquired during their courses in methodology, and their views on corrections of their own mistakes and mistakes made by their classmates and also by their teachers. The data were obtained within the framework of the specific research project realized in 2017, and they were compared with the results of the research carried out by Gnutzmann &amp; Kiffe in 1993. The main purpose of these comparisons was to evaluate how errors were tolerated in the past and how they are tolerated at present.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    61

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    5-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus