Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Interrogative Modality in Spanish Advertising Texts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00035543" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00035543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    La modalidad interrogativa en los textos publicitarios espańoles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Este artículo examina los usos específicos de la modalidad interrogativa en los anuncios impresos. La interrogación en la publicidad sirve básicamente para a) llamar la atención del potencial cliente mediante preguntas sorprendentes o de carácter personal, b) incitar a la compra del producto por medio de exhortaciones indirectas formuladas como preguntas, c) introducir secuencias expositivas que contienen información acerca del producto anunciado. En relación con el carácter unilateral de la comunicación publicitaria se plantea la cuestión de si toda interrogación en los anuncios no es esencialmente retórica, ya que el emisor no puede esperar ninguna respuesta verbal por parte del receptor.

  • Název v anglickém jazyce

    The Interrogative Modality in Spanish Advertising Texts

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the specific uses of the interrogative modality in Spanish print advertisements. The interrogation in advertising basically serves to: a) draw the attention of the potential consumer through surprising or personal questions, b) inciteto buy the product by using indirect exhortations formulated as questions, c) introduce explicative sequences containing information about the advertised product. In relation to the unilateral character of the advertising communication, the question arises whether the interrogation in advertising is not essentially rhetorical, because the emisor can not expect any verbal answer on the part of the receiver.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pasión por el hispanismo

  • ISBN

    978-80-7372-435-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku