Reklama a její vliv a následky v problematice firemního rozhodování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00124168" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00124168 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama a její vliv a následky v problematice firemního rozhodování
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je identifikace vlivu reklamy na firemní rozhodování, zejména potom o ceně a kvalitě statků. Toto rozhodování je sledováno v závislosti na tržní struktuře. Součástí rozhodování je i volba optimálního množství reklamy. Tato část je zpracována v souvislosti s otázkou plýtvání zdroji.
Název v anglickém jazyce
Advertising and its influences and consequences in firm decision-making
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is identification of advertising effects on firm decisions, regarding and influencing mainly price and product quality, depending on market structure. A part of the decision making is advertising optimalization. This part is elaborated when examining a question of resource wasting.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2008 - 1. část
ISBN
978-80-7392-020-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
MSD, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 3. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—