Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama a její vliv a následky v problematice firemního rozhodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00124168" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00124168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama a její vliv a následky v problematice firemního rozhodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je identifikace vlivu reklamy na firemní rozhodování, zejména potom o ceně a kvalitě statků. Toto rozhodování je sledováno v závislosti na tržní struktuře. Součástí rozhodování je i volba optimálního množství reklamy. Tato část je zpracována v souvislosti s otázkou plýtvání zdroji.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising and its influences and consequences in firm decision-making

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is identification of advertising effects on firm decisions, regarding and influencing mainly price and product quality, depending on market structure. A part of the decision making is advertising optimalization. This part is elaborated when examining a question of resource wasting.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2008 - 1. část

  • ISBN

    978-80-7392-020-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    13. 3. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku