Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Advertising - Theoretical and historical aspects of advertising and marketing communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F18%3A63520021" target="_blank" >RIV/70883521:28130/18:63520021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    REKLAMA: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Táto kniha je druhým, rozšíreným a prepracovaným vydaním publikácie a asi desiatou knižkou (napr. Abeceda reklamy, Etika reklamy, Reklama 2000, Kreativita v reklame atď.) autora. Prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D. sa zaoberá problematikou reklamy už takmer 40 rokov v oblasti jej teórie i praxe. Publikácia pozostáva zo 4 základných častí. V prvej autor analyzuje základné pojmy (druhy, princípy, funkcie...) z oblasti reklamy i marketingovej komunikácie vôbec. Druhá je prehľadným príspevkom k histórii reklamy vo svete i u nás od jej vzniku po súčasnosť. Tretia časť je venovaná etickým aspektom reklamy na území ČR i SR. Záverečná časť rieši kreatívne aspekty reklamy, osobitne aspekty tvorby reklamných textov, predovšetkým titulkov, sloganov a názvov.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising - Theoretical and historical aspects of advertising and marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    This book is the second, extended and redesigned publication and perhaps the tenht book (e. g. Alphabet of Advertising, Ethics of Advertising, Advertising 2000, Creativity in Advertising, etc.) of the author. Prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D. has been dealing with advertising for nearly 40 years in the field of theory and practice. The publication consists of 4 basic parts. In the first part author analyzes the basic concepts (types, principles, functions ...) in the field of advertising and marketing communication at all. The second part presents a clear contribution to the history of advertising in the world and in our country, from its origin to the present. The third part deals with the ethical aspects of advertising in the Czech Republic and the Slovak Republic. The final part solves creative aspects of advertising, especially aspects of ad text creation, particularly subtitles, slogans and titles.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-94-1

  • Počet stran knihy

    398

  • Název nakladatele

    Radim Bačuvčík - VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy