Advertising - Theoretical and historical aspects of advertising and marketing communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F18%3A63520021" target="_blank" >RIV/70883521:28130/18:63520021 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
REKLAMA: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Popis výsledku v původním jazyce
Táto kniha je druhým, rozšíreným a prepracovaným vydaním publikácie a asi desiatou knižkou (napr. Abeceda reklamy, Etika reklamy, Reklama 2000, Kreativita v reklame atď.) autora. Prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D. sa zaoberá problematikou reklamy už takmer 40 rokov v oblasti jej teórie i praxe. Publikácia pozostáva zo 4 základných častí. V prvej autor analyzuje základné pojmy (druhy, princípy, funkcie...) z oblasti reklamy i marketingovej komunikácie vôbec. Druhá je prehľadným príspevkom k histórii reklamy vo svete i u nás od jej vzniku po súčasnosť. Tretia časť je venovaná etickým aspektom reklamy na území ČR i SR. Záverečná časť rieši kreatívne aspekty reklamy, osobitne aspekty tvorby reklamných textov, predovšetkým titulkov, sloganov a názvov.
Název v anglickém jazyce
Advertising - Theoretical and historical aspects of advertising and marketing communication
Popis výsledku anglicky
This book is the second, extended and redesigned publication and perhaps the tenht book (e. g. Alphabet of Advertising, Ethics of Advertising, Advertising 2000, Creativity in Advertising, etc.) of the author. Prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D. has been dealing with advertising for nearly 40 years in the field of theory and practice. The publication consists of 4 basic parts. In the first part author analyzes the basic concepts (types, principles, functions ...) in the field of advertising and marketing communication at all. The second part presents a clear contribution to the history of advertising in the world and in our country, from its origin to the present. The third part deals with the ethical aspects of advertising in the Czech Republic and the Slovak Republic. The final part solves creative aspects of advertising, especially aspects of ad text creation, particularly subtitles, slogans and titles.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-94-1
Počet stran knihy
398
Název nakladatele
Radim Bačuvčík - VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—