Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510086" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá teoreticko-historickými aspekty reklamy a marketingové komunikace. Kniha přináší teoretický základ pro studium reklamy a marketingové komunikace. Je rozdělena do tří kapitol: Teoretické aspekty reklamy a marketingové komunikace, Historické aspekty reklamy a marketingové komunikace a Etické otázky reklamy a marketingové komunikace. Kniha je doplněna příklady z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This publication deals with theoretical and historical aspects of advertising and marketing communication. The publication is divided into three chapters: Theoretical aspects of advertising and marketing communication, Historical aspects of advertising and marketing communication and Ethical questions of advertising and marketing communication. The publication includes many practical examples.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-904273-3-4

  • Počet stran knihy

    318

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy