Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510086" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510086 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá teoreticko-historickými aspekty reklamy a marketingové komunikace. Kniha přináší teoretický základ pro studium reklamy a marketingové komunikace. Je rozdělena do tří kapitol: Teoretické aspekty reklamy a marketingové komunikace, Historické aspekty reklamy a marketingové komunikace a Etické otázky reklamy a marketingové komunikace. Kniha je doplněna příklady z praxe.
Název v anglickém jazyce
Advertising
Popis výsledku anglicky
This publication deals with theoretical and historical aspects of advertising and marketing communication. The publication is divided into three chapters: Theoretical aspects of advertising and marketing communication, Historical aspects of advertising and marketing communication and Ethical questions of advertising and marketing communication. The publication includes many practical examples.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-904273-3-4
Počet stran knihy
318
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—