Slovo-obraz-zvuk v reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00052045" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00052045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Slovo-obraz-zvuk v reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu.
Název v anglickém jazyce
Word-Picture-Sound in Advertising
Popis výsledku anglicky
The objective of the paper is to study the actualization of verbal and non-verbal codes of communication in press advetitisng. Even though advertising in magazines can employ only the verbal and visual code, it is able to address all our senses. It is the contextualization of the verbal and visual codes that enable the persuader to address our senses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia
ISBN
978-80-244-2054-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
334
Strana od-do
289-295
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—