Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On teacher-student communication in the EFL classroom

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    K problematike dialogickej komunikácie vo vyučovaní anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka sa vo svojom príspevku zamýšľa nad podstatou dialogickej komunikácie vo vyučovaní anglického jazyka v slovenských stredných školách, pričom podáva komplexný pohľad na otázky učiteľa v cudzojazyčnej triede prostredníctvom viacerých taxonómií. Autorka sa snaží zdôrazniť fakt, že učiteľove otázky sú jednými zo základných prostriedkov aktivizovania žiakov vo vyučovaní anglického jazyka, ktoré by malo žiakovi poskytnúť maximálny priestor a čas na utváranie a precvičovanie zručnosti kvalitne a účelnekomunikovať v tomto jazyku.

  • Název v anglickém jazyce

    On teacher-student communication in the EFL classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the essence of English dialogic communication in Slovak secondary schools. The author presents different taxonomies of questions in the verbal discourse of a foreign language classroom. She emphasizes the fact that teacher's questions are essential tools in activating students' responses so that each student can be given maximum time and space for developing his/her communicative competence.

Klasifikace

  • Druh

    Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACTA HUMANICA

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1/2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2008

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    155

  • Strana od-do

    133-140

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Druh výsledku

Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

Jx

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2008