On teacher-student communication in the EFL classroom
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
K problematike dialogickej komunikácie vo vyučovaní anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka sa vo svojom príspevku zamýšľa nad podstatou dialogickej komunikácie vo vyučovaní anglického jazyka v slovenských stredných školách, pričom podáva komplexný pohľad na otázky učiteľa v cudzojazyčnej triede prostredníctvom viacerých taxonómií. Autorka sa snaží zdôrazniť fakt, že učiteľove otázky sú jednými zo základných prostriedkov aktivizovania žiakov vo vyučovaní anglického jazyka, ktoré by malo žiakovi poskytnúť maximálny priestor a čas na utváranie a precvičovanie zručnosti kvalitne a účelnekomunikovať v tomto jazyku.
Název v anglickém jazyce
On teacher-student communication in the EFL classroom
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the essence of English dialogic communication in Slovak secondary schools. The author presents different taxonomies of questions in the verbal discourse of a foreign language classroom. She emphasizes the fact that teacher's questions are essential tools in activating students' responses so that each student can be given maximum time and space for developing his/her communicative competence.
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACTA HUMANICA
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
1/2008
Číslo periodika v rámci svazku
1/2008
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
155
Strana od-do
133-140
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2008