Komunikační ostýchavost u studentů vysoké školy
Popis výsledku
Příspěvek se zabývá problematikou komunikační ostýchavosti u studentů vysokých škol. Komunikace je nazírána v širším kontextu. Zájem se soustředil na její vymezení. Poté jsou předloženy informace týkající se specifik komunikace u studentů vysokých škol. Je také zařazeno menší průzkumné dotazníkové šetření týkající se komunikační ostýchavosti vysokoškoláků. V dalším textu je probrána otázka trémy a komunikace, souvislosti se sociální a emoční inteligencí a především možnosti, jak komunikační dovednosti posilovat.
Klíčová slova
the students of high schoolsocial and emotional intelligenceshynessstage frightcommunication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační ostýchavost u studentů vysoké školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou komunikační ostýchavosti u studentů vysokých škol. Komunikace je nazírána v širším kontextu. Zájem se soustředil na její vymezení. Poté jsou předloženy informace týkající se specifik komunikace u studentů vysokých škol. Je také zařazeno menší průzkumné dotazníkové šetření týkající se komunikační ostýchavosti vysokoškoláků. V dalším textu je probrána otázka trémy a komunikace, souvislosti se sociální a emoční inteligencí a především možnosti, jak komunikační dovednosti posilovat.
Název v anglickém jazyce
Communication Shyness of the University Students
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the communication shyness of university students. Communication is perceived in a broader context and the focus is on its definition. Further there are information presented concerning the specifics of communication of the university students. A short exploratory survey of the communication shyness of university students is included. In the next part a question of stage fright and communication, social and emotional intelligence, and especially ways to strengthen communication skills is discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016
ISBN
978-80-7509-426-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
153-163
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
13. 9. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2016