Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stane se grafologie součástí práce pedagoga?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005463" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005463 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stane se grafologie součástí práce pedagoga?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek hovoří o možnostech užívání grafologie pro rozpoznání komunikační ostýchavosti, která může mít přímý dopad na úspěch v dalším vzdělávání. Text disertační práce zahrnuje výsledky výzkumu uskutečněného v dětských domovech a výchovných ústavech. Autor zaostřuje svoji pozornost na zobrazování nových metod v grafologii pro identifikaci komunikační ostýchavosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Will Graphology Become Part of s Teacher's Job?

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the chances of graphology being used for identifyng communicative shyness, which can have a direct on the succes of futher education. The text of the dissertation thesis icludes outcomes of research carried out with inmates of children's homes and penitentiares. The author focuses his attention on depicting a new method that benefits from graphology and is designed to identify communicative shyness.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    59

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus