Stane se grafologie součástí práce pedagoga?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005463" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005463 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stane se grafologie součástí práce pedagoga?
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek hovoří o možnostech užívání grafologie pro rozpoznání komunikační ostýchavosti, která může mít přímý dopad na úspěch v dalším vzdělávání. Text disertační práce zahrnuje výsledky výzkumu uskutečněného v dětských domovech a výchovných ústavech. Autor zaostřuje svoji pozornost na zobrazování nových metod v grafologii pro identifikaci komunikační ostýchavosti.
Název v anglickém jazyce
Will Graphology Become Part of s Teacher's Job?
Popis výsledku anglicky
This article deals with the chances of graphology being used for identifyng communicative shyness, which can have a direct on the succes of futher education. The text of the dissertation thesis icludes outcomes of research carried out with inmates of children's homes and penitentiares. The author focuses his attention on depicting a new method that benefits from graphology and is designed to identify communicative shyness.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Svazek periodika
59
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—