Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00048481" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00048481 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná publikace se věnuje tématu využívání informačních a komunikačních technologií (počítačů, internetu, ale i videa či jiné didaktické techniky) v práci učitelů na základní škole. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část představujerelativně komplexní zpracování problematiky implementace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávání a současně vytváří interpretační rámec pro část druhou, která prezentuje výsledky vlastního empirického výzkumu. Teoretická část knihy je založena na studiu české a zejména nejnovější zahraniční odborné literatury. Pozornost je věnována vymezení problematiky, definování pojmů a procesu začleňování ICT jak v ČR, tak na mezinárodní úrovni. Druhá část knihy je založena na tříletém empirickém výzkumu, který autoři realizovali v českých základních školách s cílem prozkoumat a popsat, zda a jakým způsobem vstupují informační a komunikační technologie do každodenní práce učitele, coby klíčového aktéra školního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers and technology. Between a traditional and a modern approach

  • Popis výsledku anglicky

    The book deals with the use of ICT in the work of teachers at the basic school. It is divided into two main parts. Part One presents a comprehensive introduction into the issues of implementation of ICT in education while providing an interpretative framework for Part Two, where results of the authors own empirical research are presented. The theoretical part of the book is based on Czech and especially most recent foreign literature in the field. Educational research in the field is discussed: the author analyzes findings of a broad range of Czech as well as international research undertaken in the recent years. Part Two is based on a three-year empirical research project undertaken by the author in Czech basic schools. The objective was to understandand describe whether and how ICT are present in the everyday work of the teacher as a key formal education protagonist.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1022" target="_blank" >GA406/06/1022: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7315-187-4

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy