Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv ICT na práci učitele 1. stupně základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000819" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000819 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv ICT na práci učitele 1. stupně základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná monografie se snaží přispět k pohledu na práci učitele 1. stupně základní školy. Zaměřuje se na informační a komunikační technologie a jejich využití učiteli prvního stupně. V teoretické části jsou shrnuty dokumenty, které ovlivnily zaváděníICT do vzdělávacích systémů v Evropě. Podrobnější informace o implementaci ICT do vzdělávání se týkají ČR. Empirická část se snaží postihnout konkrétní využití ICT v práci učitele. Pomocí metody FIAS je analyzována pedagogická komunikace a interakce a vohniskových skupinách pak jsou zjišťovány názory na využití interaktivní tabule při výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of ICT on the teacher's work primary school

  • Popis výsledku anglicky

    he present monograph seeks to contribute to the view of the teacher's work first primary school. It focuses on information and communication technologies and their use by teachers of First Instance. In the theoretical section summarizes documents that influenced the introduction of ICT in educational systems in Europe. More detailed information on the implementation of ICT in education at the Czech Republic. The empirical part is trying to capture a particular use of ICT in teacher's work. Using methodsFIAS is analyzed educational communication and interaction, and focus groups are then collected opinions on the use of interactive whiteboards in the classroom.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87570-09-8

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    ExtraSystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy