Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Model Integration of Information Technology and Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223005" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Model Integration of Information Technology and Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with Information and Communications Technologies (ICTs) in the process of knowledge interaction subjects. ICT is no longer seen as aids for teachers exposure to the elements seen as mediators of culture, but by conceptual framework sand schemes of those who work with them. This requires an integrated manner in the educational programs aimed at solving problems and relating to the cultural context of learning and teaching processes that are inherent to the development of interdisciplinaryprojects that lead to interaction, collaborative work and critical requirements that information and communication technologies have the potential to promote quality. In this context, the contribution focuses on research in the field of education with ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Model Integration of Information Technology and Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with Information and Communications Technologies (ICTs) in the process of knowledge interaction subjects. ICT is no longer seen as aids for teachers exposure to the elements seen as mediators of culture, but by conceptual framework sand schemes of those who work with them. This requires an integrated manner in the educational programs aimed at solving problems and relating to the cultural context of learning and teaching processes that are inherent to the development of interdisciplinaryprojects that lead to interaction, collaborative work and critical requirements that information and communication technologies have the potential to promote quality. In this context, the contribution focuses on research in the field of education with ICT.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Problems in Teachers Education

  • ISBN

    978-83-7271-679-8

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    176-180

  • Počet stran knihy

    270

  • Název nakladatele

    Institut of Technology Pedagogical University of Cracow and J.Selye University in Komárno

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly