Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace s rodiči neprospívajících žáků očima učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00063250" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00063250 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace s rodiči neprospívajících žáků očima učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá tématem komunikace mezi učiteli a rodiči neprospívajících žáků, přičemž je zaměřen na pohled učitelů na tuto komunikaci. Jádrem je kvalitativní výzkum realizovaný pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s učiteli, kteří majíve své třídě dlouhodobě neprospívající žáky. Cílem je přispět k debatě o zkvalitňování vztahů školy a rodiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication with parents of underachievers through teachers' eyes

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the topic of communication between teachers and parents of underachievers at school, focusing on the teachers? view of this communication. The paper is built around a qualitative study based on in-depth semi-structured interviews withteachers whose class groups included long-term underachievers. The paper hopes to contribute to the debate on strategies for improving relations between the school and the family.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia paedagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    č. 2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    187-197

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus