Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00048973" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00048973 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text představuje empirickou studii, která na základě dat z terénního výzkumu pedagogické komunikace řeší otázku žákovské angažovanosti ve výukové komunikaci. Ukazuje, v jaké míře se žáci zapojují do komunikace ve školní třídě a jak to souvisí s efektivitou jejich učení. Zároveň zkoumá perspektivu učitelů, kteří se spontánní žákovskou angažovaností nakládají tak, aby dosáhli naplnění svých záměrů, mezi nimiž dominuje plynulý a bezproblémový průběh hodiny na straně jedné a pedagogický imperativ aktivizacevšech žáků na straně druhé.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils` willingness to communicate at secondary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the question of pupils` willingness to communicate and is based on an empirical field research of the educational communication in secondary schools. The text shows the extent to which pupils are involved in communication in the classroom and how it relates to the effectiveness of their learning. At the same time explores the perspective of teachers who treat spontaneous pupils` engagement in order to achieve the fulfilment of their objectives, among which is dominated by a continuous and smooth running of the lesson on the one hand, and the pedagogical imperative of an activation of all students on the other hand.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0752" target="_blank" >GA406/09/0752: Komunikace ve školní třídě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace: odborný čtvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus