Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační stereotypy ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008732" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008732 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2021/02/DidStu2_20kn.bl_.EBSCO_.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2021/02/DidStu2_20kn.bl_.EBSCO_.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační stereotypy ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávacích a výchovných cílů dosahuje učitel převážně pedagogickou komunikací, která je realizována dialogickou formou. Cílem příspěvku je zjistit, do jaké míry je tento typ interakce založen na komunikačních stereotypech a které stereotypy vzájemnému porozumění mezi učitelem a žáky napomáhají a které mu naopak brání.

  • Název v anglickém jazyce

    Communicative Stereotypes in Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Teacher achieves educational and pedagogical goals mainly by pedagogical communication which is realized in a dialogical form. The aim of this paper is to discover to which extent is this type of interaction based on communication stereotypes, and which stereotypes are helpful to mutual understanding between the teacher and the pupils, and which, on the other hand, are hindering it.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    15-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus