Komunikační stereotypy ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008732" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008732 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2021/02/DidStu2_20kn.bl_.EBSCO_.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2021/02/DidStu2_20kn.bl_.EBSCO_.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační stereotypy ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávacích a výchovných cílů dosahuje učitel převážně pedagogickou komunikací, která je realizována dialogickou formou. Cílem příspěvku je zjistit, do jaké míry je tento typ interakce založen na komunikačních stereotypech a které stereotypy vzájemnému porozumění mezi učitelem a žáky napomáhají a které mu naopak brání.
Název v anglickém jazyce
Communicative Stereotypes in Teaching
Popis výsledku anglicky
Teacher achieves educational and pedagogical goals mainly by pedagogical communication which is realized in a dialogical form. The aim of this paper is to discover to which extent is this type of interaction based on communication stereotypes, and which stereotypes are helpful to mutual understanding between the teacher and the pupils, and which, on the other hand, are hindering it.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
15-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—