Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A model of academic procrastination based on the theory of psychological reactance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00052001" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00052001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Model akademickej prokrastinácie vychádzajúci z teórie psychologickej reaktancie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok je zhrnutím výskumu týkajúceho sa vzťahu akademickej prokrastinácie a psychologickej reaktancie, s následným návrhom kauzálneho modelu situačnej prokrastinácie a svedomitej práce. Výskumnú vzorku tvorilo 105 študentov VŠ, ktorým bol rozdaný súbor škál merajúcich rôzne aspekty prokrastinácie a reaktancie. Pozitívny vzťah sa potvrdil. Výsledný model zahŕňa okrem reaktancie tiež úzkosť, averziu voči úlohe a výkonovú motiváciu.

  • Název v anglickém jazyce

    A model of academic procrastination based on the theory of psychological reactance

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is an overview of a recent study which dealt with the relationship between academic procrastination and psychological reactance. 105 university students completed a set of scales measuring various aspects of procrastination and reactance. The hypothesis about a positive relationship was confirmed. A causal model of procrastination and conscientious approach to work is proposed, which includes the dimensions of reactance, task aversiveness, anxienty, and achievement motivation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů