Classroom space and its role in processes of classroom communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050326" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050326 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Priestor školskej triedy v procesoch pedagogickej komunikácie
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok predstavuje priestor školskej triedy ako významného aktéra pedagogickej komunikácie. Jeho cieľom je vstúpiť do akdemických diskusií na tému priestorové vplyvy vs. samoselekcia miesta študentom a na základe čiastkových výsledkov výskumného šetrenia zodpovedať otázky, akým spôsobom môže priestor vstupovať do pedagogicke komunikácie.
Název v anglickém jazyce
Classroom space and its role in processes of classroom communication
Popis výsledku anglicky
The contributution introduces classroom space as an important actor of classroom communication. Based on academic debates on environmental influence versus students self-selection of place in a classroom, it presents answers based on partila otcomes of empirical research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů