Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classroom space and its role in processes of classroom communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050326" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050326 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Priestor školskej triedy v procesoch pedagogickej komunikácie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok predstavuje priestor školskej triedy ako významného aktéra pedagogickej komunikácie. Jeho cieľom je vstúpiť do akdemických diskusií na tému priestorové vplyvy vs. samoselekcia miesta študentom a na základe čiastkových výsledkov výskumného šetrenia zodpovedať otázky, akým spôsobom môže priestor vstupovať do pedagogicke komunikácie.

  • Název v anglickém jazyce

    Classroom space and its role in processes of classroom communication

  • Popis výsledku anglicky

    The contributution introduces classroom space as an important actor of classroom communication. Based on academic debates on environmental influence versus students self-selection of place in a classroom, it presents answers based on partila otcomes of empirical research.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů