Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnoty v prostředí punkové subkultury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050469" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050469 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-7" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2011-2-7" target="_blank" >10.5817/SP2011-2-7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnoty v prostředí punkové subkultury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce se zabývá analýzou hodnot v punkové subkultuře. Punková subkultura je ukotvena na poli sociální pedagogiky jako jedno z přirozených prostředí výchovy. Diskutováno je také užívání pojmu subkultura v éře, která bývá označována jako postsubkulturní. Výzkum se zakládá na polostrukturovaných rozhovorech se sedmi členy punkové subkultury. Hodnoty, které popisují, jsou rozděleny na tvůrčí, sociální a environmentální, materiální a hodnotu zábavy. Výzkum se snaží nahlédnout i na hodnoty částečně zamlčované a připisované jiné části subkultury.

  • Název v anglickém jazyce

    Values in Punk Subculture Environment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyses values in punk subculture. It defines the punk subculture as one of the environments of education and such an important subject of Social Education. The use of term ?subculture? in an age which is defined as ?post-subculture? is alsoincluded. The research is based on qualitative semi-structured interviews with seven young members of the punk subculture. The findings are dived into four groups and describe creative values, social and environmental values, material values and the value of fun. Finally, hidden values are mentioned.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia paedagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 16

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    131-157

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus