Současné prostředí subkultur ? punk
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00055882" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00055882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/lojdova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/lojdova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-33" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-33</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné prostředí subkultur ? punk
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se výzkumně zabývá jedním z významných socializačních prostředí ? prostředím punkové subkultury, které je nejprve ukotveno na poli sociální pedagogiky. Pro účely tohoto textu byla zvolena dílčí výzkumná otázka: ?K jakým hodnotám se hlásí členové punkové subkultury??. Vzorek tvoří 7 informantů, nástrojem sběru dat se stal polostrukturovaný rozhovor. Hodnoty identifikované u členů punkové subkultury jsou prezentovány ve čtyřech kategoriích. První tvoří kreativní hodnoty, druhou sociální a environmentální hodnoty, třetí materiální hodnoty a čtvrtou kategorií je samostatně stojící hodnota zábavy. Příspěvek se výzkumně zabývá jedním z významných socializačních prostředí ? prostředím punkové subkultury, které je nejprve ukotveno na poli sociální pedagogiky. Pro účely tohoto textu byla zvolena dílčí výzkumná otázka: ?K jakým hodnotám se hlásí členové punkové subkultury??. Vzorek tvoří 7 informantů, nástrojem sběru dat se stal polostrukturovaný rozhovor.
Název v anglickém jazyce
Punk subculture today
Popis výsledku anglicky
This paper defines the punk subculture as a milieu for socialization of the youth. The findings are integrated into the theory of Social Education. The research is based on qualitative semi-structured interviews with seven young members of the punk subculture. The goal for this part of research was describe values in punk subculture. The results are divided into four groups: creative values, social and enviromental values, material values and the value of fun. The research is part of dissertation thesisin progress
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
479-483
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—