Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New religious movements in the world of contemporary marketing communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00054364" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00054364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New religious movements in the world of contemporary marketing communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study introduces issues of marketing communication with regard to new religious movements in the Czech Republic. It resolves the apparent incompatibility of the terms and analyzes selected religious organizations from the perspective of marketing mix ? product, place, communication and price. To illustrate the differences between "traditional" and "new" churches, examples of Christian groups are discussed at the end of each chapter.

  • Název v anglickém jazyce

    New religious movements in the world of contemporary marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    This study introduces issues of marketing communication with regard to new religious movements in the Czech Republic. It resolves the apparent incompatibility of the terms and analyzes selected religious organizations from the perspective of marketing mix ? product, place, communication and price. To illustrate the differences between "traditional" and "new" churches, examples of Christian groups are discussed at the end of each chapter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-04-0

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    124-131

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly