Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070323" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00070323 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/" target="_blank" >http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životěje snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální "duchovní" tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.
Název v anglickém jazyce
Marketing mix of the Organisation Yoga In Daily Life
Popis výsledku anglicky
The chapter identifies local and global marketing mix specifics in Yoga In Daily Life organization. The introductory part deals with new religious movement term and legislative situation in Czech Republic. The centre of study is an analyze of product, place, communication and price of Yoga In Daily Life. This analyze adverts to some specific aspects that are typical for products of religious movements. The chapter discovers Yoga In Daily Life?s effort to makes a holistic product for global ?spiritual? market without major differences in regional areas. On the basis of this target are all units of marketing mix connected, surprisingly in high level of consensus.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Globální a lokální v marketingové komunikaci
ISBN
9788087500361
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
99-110
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—