Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070323" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00070323 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/" target="_blank" >http://www.verbum.name/products/globalni-a-lokalni-v-marketingove-komunikaci/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životěje snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální "duchovní" tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing mix of the Organisation Yoga In Daily Life

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter identifies local and global marketing mix specifics in Yoga In Daily Life organization. The introductory part deals with new religious movement term and legislative situation in Czech Republic. The centre of study is an analyze of product, place, communication and price of Yoga In Daily Life. This analyze adverts to some specific aspects that are typical for products of religious movements. The chapter discovers Yoga In Daily Life?s effort to makes a holistic product for global ?spiritual? market without major differences in regional areas. On the basis of this target are all units of marketing mix connected, surprisingly in high level of consensus.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Globální a lokální v marketingové komunikaci

  • ISBN

    9788087500361

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    99-110

  • Počet stran knihy

    136

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly