Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizační učení : komplexní proces v rukou laiků?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057655" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057655 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Organizační učení : komplexní proces v rukou laiků?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přestože už slovní spojení organizační učení vstoupilo do slovníku andragogiky stejně jako do dalších oborů, nelze přehlédnout, že zde zastupuje rozmanité jevy a reprezentuje různé zájmy. Zdaleka ne vždy je vnímáno jako svébytný jev přizpůsobování organizačního chování prostřednictvím individuálního a skupinového učení. Často je zaměňováno s rozvinutým systémem podnikového vzdělávání, případně je pod touto hlavičkou prezentována manažerialistická legitimizace mocenských zásahů do chodu organizací. Z těchto pojetí vyplývají samozřejmě i jiné nároky na aktéry organizačního učení, především na nositele, zprostředkovatele učení, vzdělavatele a manažery učebních procesů.

  • Název v anglickém jazyce

    Organizational learning : an all-embracing process in the hands of laymen?

  • Popis výsledku anglicky

    Even though the phrase organizational learning entered the vocabulary of many disciplines, including andragogy, one can not omit that the various phenomena and various interests are represented in the concept. Organizational learning is far from being always seen as the phenomenon of adaptation of organizational behaviour through individual and group learning. It is often confused with a system of company training and/or it is used as an instrument of legitimization of power interference in the organizations operation. Organisational learning also arise other demands on the actors of organizational learning, especially on learning agents, educators and managers of learning processes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů