Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classroom communication in relation to pupils'seating position

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057774" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Classroom communication in relation to pupils'seating position

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text discusses row and column classroom seating arrangement in relation to classroom communication. Based on participant observations it uses quantitative methodology to analyse communicative scripts in search for action zone in Czech lower secondaryclassrooms. The findings prove existence of a zone of disproportionate communication activity within Czech classrooms as well as the existence of passive seats where pupils perform much less communicative activity.

  • Název v anglickém jazyce

    Classroom communication in relation to pupils'seating position

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses row and column classroom seating arrangement in relation to classroom communication. Based on participant observations it uses quantitative methodology to analyse communicative scripts in search for action zone in Czech lower secondaryclassrooms. The findings prove existence of a zone of disproportionate communication activity within Czech classrooms as well as the existence of passive seats where pupils perform much less communicative activity.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů