Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00060635" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00060635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu bylypoužity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení ? figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI ? Learning Style Inventory) autorů Dunnové, Dunna a Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly.

  • Název v anglickém jazyce

    The level of creativity and learning styles preferences of high school students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses research study aimed at examining the level of creativity and learning style preferences of high school students. The research sample consisted of 86 students in four-year high school (aged 15 to 18 years). The research used two methods: Torrance Test of Creative Thinking ? figural versions B and Learning Style Inventory (LSI) ? authors Dunn, Dunn and Price. The main objective was to examine the relation between learning styles preferences and level of creativity. Furthermore, we have focused on individual learning preferences and the level of creativity with regard to sex differences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave PSYCHOLOGICA XLI

  • ISBN

    9788081270574

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    869-883

  • Název nakladatele

    STIMUL FiF UK

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Filozofická fakulta UK v Bratislave

  • Datum konání akce

    23. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku