Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Veřejné knihovny 21. století a informační vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00060889" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00060889 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://issuu.com/nakliv/docs/trendy" target="_blank" >http://issuu.com/nakliv/docs/trendy</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Veřejné knihovny 21. století a informační vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vznik odborné sekce Sdružení knihoven České republiky Informační vzdělávání uživatelů byl motivován potřebou přizpůsobení informačního vzdělávání ve veřejných knihovnách novým trendům v komunikačních technologiích a prudkým rozvojem elektronických informačních zdrojů. Veřejné knihovny mají dlouholetou tradici v práci s dětmi a mládeží na úseku vzdělávání v oblasti práce s informacemi, avšak současné potřeby uživatelů a klasické "knihovnické lekce" nejsou vždy v souladu. Ukázaly to i výsledky průzkumu stavu informačního vzdělávání ve veřejných knihovnách v ČR v roce 2009, jejichž představení tvoří jádro této kapitoly.

  • Název v anglickém jazyce

    Public Libraries of 21st Century and Information Education

  • Popis výsledku anglicky

    The origination of new division of SDRUK [the Association of Libraries] named Information Education of Library Users has been motivated by the necessity of adapting information education in public libraries to new trends in communication technologies andvast development of electronic information sources. But contemporary needs of library users are a bit different from the way the former ?library lessons? were drawn up. This reveals also in results of research in the Czech information education within public libraries for the year 2009, which are the heart of this chapter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.4.12.0060" target="_blank" >EE2.4.12.0060: Národní klastr informačního vzdělávání (NAKLIV) - podpora spolupráce, sdílení a transferu znalostí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Trendy v informačním vzdělávání

  • ISBN

    9788087500187

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    38-48

  • Počet stran knihy

    154

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly