Učitel mentorem ve své škole. Co o něm víme?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061568" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061568 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitel mentorem ve své škole. Co o něm víme?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek řeší problematiku zavádění mentorské podpory jako metody dalšího vzdělávání učitelů na vybrané škole. Příspěvek je prvním výstupem z případové studie zaměřené na zavádění systému mentorské podpory na vybrané základní škole. Záměrem je objasnit,jak se z učitelů stávají mentoři ostatních učitelů, jaké změny provází proces zavádění mentoringu jako systému podpory dalšího vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
Teacher as mentor in own school. What do we know about him?
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of the introduction of mentoring support as a method of further education teachers in selected school. This paper is the first output of the case study focused on the introduction of mentoring support for selected primaryschool. The intention is to clarify how the teachers become mentors to other teachers what changes accompanying the process of implementation of mentoring as a support system for teacher education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů