Úloha reflexe v procesu zrání mentora
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00068359" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00068359 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úloha reflexe v procesu zrání mentora
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o podobě, možnostech a nástrahách reflexe v procesu dalšího vzdělávání mentorů, respektive jejich zrání v mentorské roli. Jde o mentory, kteří se zabývají mentorováním učitelů na základní škole. Mentoring je zde pojímán jako proces dalšího vzdělávání učitelů vedoucí ke zvyšování kvality pedagogické práce.
Název v anglickém jazyce
The role of reflection in the process maturation of mentor
Popis výsledku anglicky
The paper describes the form, the possibilities and pitfalls of reflection in the process of further education mentors, or their maturation of in the mentoring role. It is the mentors who mentors teacher at the primary school. Mentoring is here understood as a process of continuing education of teachers leading to an increase in the quality of educational work.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů