Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od modelu ke vzdělávací praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00063328" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00063328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od modelu ke vzdělávací praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je tvůrčí psaní uvedeno do kontextu vzdělávací praxe. Prostřednictvím analýzy základních kurikulárních dokumentů pro jednotlivé stupně vzdělávání (tzv. Rámcové vzdělávací programy) se zde ukazuje, že tvůrčí psaní je vhodným nástrojem probíhající reformy českého školství a je v souladu s moderními pedagogickými trendy. Pozornost je věnována osobě lektora tvůrčího psaní, jednotlivým fázím plánování a realizace lekce či kursu tvůrčího psaní a také hodnocení práce studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    From the model to the educational practice

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter creative writing has been put into the context of educational practice. An analysis of basic curricular documents for individual levels of education (Framework Educational Programmes) shows that creative writing is a suitable instrument of the current reform of the Czech school system and that it is in accordance with modern teaching trends. Attention has been paid to a creative writing teacher, to individual stages of planning and realization of lessons or creative writing courses and also to the assessment of students' works.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání

  • ISBN

    9788021061217

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    19-36

  • Počet stran knihy

    235

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly