Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning across Generation: Intergenerational Learning at the Workplace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00066841" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00066841 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning across Generation: Intergenerational Learning at the Workplace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presentation focuses on the nature of situations in which intergenerational learning occurs in the workplace. The workplace has a huge potential for becoming an environment fostering intergenerational learning. The fundamental elements constituting the model being developed are the following: Work organization: opportunities for interaction and cooperation, isolation of staff. Intergenerational relations: collegiality, rivalry, how generations perceive one another. Participants and their occupational identity. Participants and their social roles. Learning content. Interaction processes. Nature of learning (proactive vs. reactive).

  • Název v anglickém jazyce

    Learning across Generation: Intergenerational Learning at the Workplace

  • Popis výsledku anglicky

    The presentation focuses on the nature of situations in which intergenerational learning occurs in the workplace. The workplace has a huge potential for becoming an environment fostering intergenerational learning. The fundamental elements constituting the model being developed are the following: Work organization: opportunities for interaction and cooperation, isolation of staff. Intergenerational relations: collegiality, rivalry, how generations perceive one another. Participants and their occupational identity. Participants and their social roles. Learning content. Interaction processes. Nature of learning (proactive vs. reactive).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-07234S" target="_blank" >GA13-07234S: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů