Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Art-brand in modern production and distribution of music

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00067880" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00067880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://acta.musicologica.cz/13-01/1301m08.pdf" target="_blank" >http://acta.musicologica.cz/13-01/1301m08.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Art-brand in modern production and distribution of music

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Production and promotion of music nowadays function s within the frames and rules of general market. It is globally produced and reproduced to b e promoted and sold, consumed. The main processes concerning production, reproduction, distribution and consumption of music therefore can be accepted under the term of creative industries, which tend to manipulate with such pure marketing tools as reputation and brand.

  • Název v anglickém jazyce

    Art-brand in modern production and distribution of music

  • Popis výsledku anglicky

    Production and promotion of music nowadays function s within the frames and rules of general market. It is globally produced and reproduced to b e promoted and sold, consumed. The main processes concerning production, reproduction, distribution and consumption of music therefore can be accepted under the term of creative industries, which tend to manipulate with such pure marketing tools as reputation and brand.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta musicologica

  • ISSN

    1214-5955

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus