Vážná hudba na internetu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866325" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vážná hudba na internetu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá možnostmi využití internetu jako dynamicky se rozvíjejícího média při marketingové komunikaci a propagaci vážné hudby. Všímá si způsobu, jakým hudební instituce, osobnosti z oblasti vážné hudby a především její příznivci v současné době s internetem pracují, srovnává tento stav se situací před třemi lety a naznačuje možnosti jeho využití v budoucnosti.
Název v anglickém jazyce
Classical Music on Internet
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the possibilities of dynamically developing internet communication as a media of marketing communication and promotion of the classical music. It demonstrates some examples of today?s music institutions?, classical music celebrities? and music listeners? using of internet, compares it with the situation three years ago and discusses the possibilities of using internet in promotion of classical music in the future.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-04-0
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
140-146
Počet stran knihy
218
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—