Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vážná hudba na internetu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866325" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866325 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vážná hudba na internetu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá možnostmi využití internetu jako dynamicky se rozvíjejícího média při marketingové komunikaci a propagaci vážné hudby. Všímá si způsobu, jakým hudební instituce, osobnosti z oblasti vážné hudby a především její příznivci v současné době s internetem pracují, srovnává tento stav se situací před třemi lety a naznačuje možnosti jeho využití v budoucnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Classical Music on Internet

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the possibilities of dynamically developing internet communication as a media of marketing communication and promotion of the classical music. It demonstrates some examples of today?s music institutions?, classical music celebrities? and music listeners? using of internet, compares it with the situation three years ago and discusses the possibilities of using internet in promotion of classical music in the future.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-04-0

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    140-146

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly