Alternativní marketingové strategie při prodeji hudby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870539" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870539 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativní marketingové strategie při prodeji hudby
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola analyzuje alternativní marketingové strategie, které použili zahraniční i čeští hudebníci v několika posledních letech. Ve stručnosti je zde představen vývoj hudebního průmyslu s akcentem na jeho současnou situaci. Hlavní důraz je kladen na porovnání alternativních marketingových strategií ve světovém i českém hudebním průmyslu a nalezení odlišností vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších dostupných údajů a faktorů. V závěru kapitola nabízí obecné shrnutí a doporučení pro marketing a propagaci hudebních nahrávek.
Název v anglickém jazyce
Alternative Marketing Strategies for the Sale of Music
Popis výsledku anglicky
The chapter analyses the alternative marketing strategies used by several foreign and Czech musicians in recent years. In short, the development of the music industry with emphasis on its current state is introduced. The main part is devoted to a comparison of alternative marketing strategies in the global and Czech music industry and finding the differences between common and alternative marketing strategies in music recordings? promotion. The strategies are evaluated based on the sales performance ofthe music and various other aspects. The chapter concludes the summary and several recommendations regarding music marketing and promotion.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Globální a lokální v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-36-1
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
86-98
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—