Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sbírka textů k předmětu Topics in Linguistics (Syntax)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00074846" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00074846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/128732" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/128732</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sbírka textů k předmětu Topics in Linguistics (Syntax)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je pomocným učebním materiálem pro předmět Témata z lingvistiky: syntax, v němž si studenti opakují a prohlubují své znalosti o syntaxi anglického jazyka a dovednosti v syntaktické analýze. Z převážné části tuto publikaci tvoří soubor textů, které reprezentují tři základní funkční styly psané angličtiny: styl beletristický, styl publicistický a styl odborný. Jako návod k syntaktickému rozboru těchto textů byly do publikace začleněny úkoly, které tematicky pokrývají oddíl D anglické gramatiky Longman Grammar of Spoken and Written English (Biber et al. 1999). Tyto úkoly navíc studentům poskytují možnost procvičit si znalost syntaktické terminologie.

  • Název v anglickém jazyce

    A Corpus of Texts for the Topics in Linguistics (Syntax) Course

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is an auxiliary study material for the subject Témata z lingvistiky: syntax, where the students revise and improve their knowledge of the syntax of the English language and their skills in syntactic analysis. The major part of this textbook consists of a collection of texts that represent three elementary functional registers of written English: fictional, journalistic and academic. As a guide for syntactic analysis of these texts, the publication contains worksheets that thematically correspond to Section D of the Longman Grammar of Spoken and Written English (Biber et al. 1999). These worksheets also provide students with the possibility of practicing their knowledge of syntactic te

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů