Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluze v základní škole: případová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076430" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00076430 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluze v základní škole: případová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zaměřujeme na vedení školy jako klíčového aktéra implementace inovací a rozvoje škol, konkrétně aktéra zavádění konceptu inkluze do života škol. Na případové studii jedné základní školy ukazujeme, jakou roli na vybrané základní škole hrajekoncept inkluze ve vizi vedení školy i ve sdílené vizi školy, jak vedení dané školy podporuje sdílení a naplňování představ o inkluzivním vzdělávání a jaké dopady mají představy vedení školy o inkluzivním vzdělávání na procesy plánování ve škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusion in the basic school: a case study

  • Popis výsledku anglicky

    In this article we focus on school leaders as key actors of the implementation of innovations and development in schools, specifically actors of the implementation of the concept of inclusion in the life of schools. On a case study of a basic school we show what role inclusion plays within the vision of leaders and the whole school, how school leaders support the share and fruition of ideas about inclusive education and what impact school leaders´ ideas about inclusive education have on the processes ofplanning in schools.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů