Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzvy, příležitosti a nástrahy využívání online technologií očima studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076808" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00076808 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.aeduca.upol.cz/" target="_blank" >http://www.aeduca.upol.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzvy, příležitosti a nástrahy využívání online technologií očima studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka se ve svém příspěvku zaměřuje na využívání digitálních technologií v procesu učení současné generace vysokoškolských studentů. Využívání online nástrojů otevírá nové perspektivy pro výuku a učení, ale zároveň s sebou nese i nezamýšlené důsledky.Příspěvek diskutuje mimo jiné otázky tzv. ?tabuizovaného učení?.

  • Název v anglickém jazyce

    Challenges, opportunities and pitfalls of the use of online technologies from the students point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The author focuses on the use of digital technologies in the learning process of university students. Usage of online tools opens new perspectives for teaching and learning, but also brings unintended consequences. This paper discusses among other issuesso called "taboo learning".

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů