Výzvy, příležitosti a nástrahy využívání online technologií očima studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076808" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00076808 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.aeduca.upol.cz/" target="_blank" >http://www.aeduca.upol.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzvy, příležitosti a nástrahy využívání online technologií očima studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka se ve svém příspěvku zaměřuje na využívání digitálních technologií v procesu učení současné generace vysokoškolských studentů. Využívání online nástrojů otevírá nové perspektivy pro výuku a učení, ale zároveň s sebou nese i nezamýšlené důsledky.Příspěvek diskutuje mimo jiné otázky tzv. ?tabuizovaného učení?.
Název v anglickém jazyce
Challenges, opportunities and pitfalls of the use of online technologies from the students point of view
Popis výsledku anglicky
The author focuses on the use of digital technologies in the learning process of university students. Usage of online tools opens new perspectives for teaching and learning, but also brings unintended consequences. This paper discusses among other issuesso called "taboo learning".
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů